خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام شد؛

افزایش تدریجی ابتلاء به کرونا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که نشان دهنده افزایش تدریجی مبتلایان به کووید 19 در سطح استان است.

شهرام حبیب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد 33 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند و خوشبختانه موردی فوتی طی مدت یاد شده گزارش نشده است.

وی از ترخیص 25 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که این آمار نشان دهنده افزایش تدریجی مبتلایان به کووید 19 در سطح استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در حال حاضر وضعیت 44 بیمار کرونایی وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده  در خصوص آمار تزریق واکسن های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 66 هزار و 440 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 26 هزار و 964 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 93 هزار و 404 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود:بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز