خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس؛

قطع بیمه قالیبافان به بهانه پرداخت نشدن حق بیمه توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۳۶

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع بیمه قالیبافان به عنوان قشر فعال و زحمتکش جامعه به بهانه پرداخت‌نشدن و تاخیر پرداخت حق بیمه، هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدحسین فرهنگی  در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح سئوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تداوم این مشکلات با وجود پی گیری ها و وعده های مسئولان مربوط همچنان ادامه دارد که باید مشکل این قشر مظلوم که یکی از ستون های اقتصاد و ارزآوری کشور را یدک می کشند، رفع شود.  

فرهنگی ادامه داد: در این رابطه مجلس در سال ۱۳۸۸ مصوب کرد تا بیمه قالیبافان به صورت «بیست، بیست و هفتم» پرداخت شود،  اما متاسفانه اجرای این قانون بعد از مدتی قطع شده است.

وی گفت: قالیبافان سال ها با کمترین توقع و درآمد برای اقتصاد فرش ایران تلاش کرده و می کنند اما حتی در خصوص بیمه این قشر کم درآمد وعده ها بی نتیجه مانده است.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس ۲ سئوال از وزیر کار مطرح کردم و به رغم قول شریعتمداری مبنی بر رفع مشکل، تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و حتی پس از اجرا در بازه زمانی کوتاه مجدد بیمه آنها قطع می شود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز