خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت حمایت مسئولان برای به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان مهرگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۳۴

استاندار قزوین گفت: مسئولان و مجموعه مدیریت استان در راستای تکمیل سریع‌تر بیمارستان 100 تخت خوابی مهرگان تلاش می‌کند تا با بهره‌برداری از این بیمارستان خدمت رسانی درمانی به ساکنین ناحیه شهری مهرگان و محمدیه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که صبح امروز برگزار شد گفت: وجود یک بیمارستان در ناحیه شهری مهرگان و محمدیه به دلیل داشتن جمعیت 70 هزار نفری ضرورت داشت.

استاندار قزوین ادامه داد: مسئولین و مجموعه مدیریت استان در راستای تکمیل سریع‌تر پروژه تلاش می‌کند تا با بهره‌برداری از این بیمارستان خدمت رسانی درمانی به ساکنین ناحیه شهری مهرگان و محمدیه تسهیل شود.

وی ابراز کرد: این بیمارستان به صورت خیریه و به همت خانواده دکتر سیما شکرزاده ساخته خواهد شد و به طور قطع یک باقیات الصالحات به شمار می‌آید؛ لازم است دانشگاه علوم پزشکی نیز از این پروژه تا به بهره‌‎برداری رسیدن حمایت کند.   

جمالی پور گفت: هر طرح و پروژه‌ای برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به پشتیبانی مسئولان نیاز دارد و از این رو حمایت مدیران و نهادهای مختلف از طرح‌ها ضرورت دارد؛ در استان قزوین مسئولان در حمایت از پروژه‌ها هماهنگ بوده و بین آن‌ها یک‌صدایی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز