خبرگزاری کار ایران

در نشست پلیس آگاهی و آبفا انجام شد:

بررسی راه های پیشگیری از سرقت و تخریب تاسیسات آبفا/ پلیس تمام توان خود را برای شناسایی سارقان به کار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۲۳

در نشستی با حضور دست اندرکاران شرکت آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و بسیج راهکارهای جلوگیری از سرقت و تخریب تاسیسات آب و فاضلاب در استان هرمزگان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این نشست، گزارشی از میزان سرقت های صورت گرفته در سطح استان ارائه و راهکارهای شناسایی عوامل تخریب و سرقت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جواد منصوری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این نشست با بیان اینکه سارقان در سه ماهه ابتدایی امسال 12 میلیارد و 890 میلیون ریال به شرکت آب و فاضلاب خسارت وارد کردند، افزود: عمده اقلام سرقتی شامل درب منهول، درب حوضچه، شیر آلات، ترانس، کابل و تابلوی برق است که ضمن وارد آمدن خسارت به اموال آبفا، باعث شده تا مردم نیز دچار قطعی آب شوند.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: آب و فاضلاب به منظور کاهش سرقت اقداماتی را انجام داده است که  از جمله آن می توان به جایگزینی کابل آلومینیومی بجای مسی، جایگزینی درب حوضچه ها و منهول های چدنی به کامپوزیت، ایجاد حصار و ... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: به دلیل پراکندگی مناطق روستایی و تعدد تاسیسات امکان افزایش ایمنی در فرصت اندک امکان پذیر نیست، اما روند بالا بردن ضریب ایمنی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این نشست امید معصومی سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز به پیشنهادات آبفا در این زمینه اشاره کرد و خواستار تشکیل کمیته پیشگیری از سرقت متشکل از نیروی انتظامی، شوراها، دهیاران و بسیج در سطح شهرستان های هرمزگان شد.

بازدید دوره ای از انبارهای خرید ضایعات، شناسایی و تشکیل پرونده برای خریداران ضایعات سرقتی، همکاری مشترک آبفا و نیروی انتظامی برای حفاظت از تاسیسات و شناسایی افراد متجاوز به اموال آبفا، استفاده از ظرفیت کارگروه های تحول محلات از جمله پیشنهاداتی بود که وی ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با آبفا در راستای شناسایی سارقان و جلوگیری از سرقت و تخریب تاسیسات آب و فاضلاب گفت: پلیس در این زمینه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا زمینه کاهش سرقت اموال شرکت آب و فاضلاب را در مناطق شهری و روستایی را فراهم آورد.

وی از آبفا خواست، گزارش جامعی از محل و نوع سرقت ها به نیروی انتظامی اعلام تا بطور ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

در ادامه این نشست سرهنگ بنارویی معاون عملیات سپاه امام سجاد(ع) از آمادگی بسیج برای مشارکت با آبفا خبر داد و ابراز امیدواری کرد که همکاری طرفین بتواند جلوی سرقت و تخریب تاسیسات آبفا را بگیرد.

وی استفاده از ظرفیت کارگروه تحول محلات را فرصت مناسبی برای مقابله با سرقت عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز