خبرگزاری کار ایران

با هدف کمک به بیماران کرونایی انجام شد؛

استقرار تانک اکسیژن ۲۰ تنی در بیمارستان سبلان اردبیل / بهره برداری از پروژه های بزرگ درمانی در هفته تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۹۴

مدیردرمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استقرار تانک اکسیژن ۲۰ تنی در مجموعه درمانی سبلان خبر داد.

 قادر برجی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح اقدامات انجام شده در مجموعه درمانی سبلان اردبیل عنوان کرد: در این مجموعه چندین پروژه در حال انجام است و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تنها در سال گذشته برای انجام پروژه های عمرانی و تجهیزات درمانی هزینه شده است.

وی از سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان خبر داد و گفت: بین ۲۰ تا ۲۵ تیرماه که مصادف است با هفته تامین اجتماعی, آماده می شویم تا با حضور مدیرعامل سازمان و مسوولین ارشد استانی از پروژه های بزرگ این مجموعه بهره برداری کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از راه اندازی و آغاز به کار بزرگترین اورژانس کشور در مجموعه درمانی سبلان خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده بزرگترین و مجهزترین اورژانس کشور در این مجموعه آغاز بکار کرده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم بیماران به اکسیژن بیان کرد: تانک اکسیژن ۲۰ تنی بعنوان یکی از حیاتی ترین تجهیزات برای درمان و مراقبت از بیماران کرونایی با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان روز گذشته در این مجموعه مستقر شد و آماده بهره برداری در هفته تامین اجتماعی می باشد.

استقرار تانک اکسیژن ۲۰ تنی در بیمارستان سبلان اردبیل / بهره برداری از پروژه های بزرگ درمانی در هفته تامین اجتماعی

برجی افزود: با توجه به اینکه بیماران دیالیزی در استان با مشکلات عدیده ای مواجه بودند, تعداد ۱۰ تخت و دستگاه دیالیز مجهز و بروز در جهت خدمت رسانی به بیماران در این مجموعه فراهم شده و بزودی به بهره برداری رسمی می رسد.

وی با بیان اینکه بخش رادیوگرافی, رادیولوژی و ام آر آی این مجموعه در مرحله اتمام و استقرار دستگاه ها قرار دارد, افزود: مجتمع آزمایشگاهی مجموعه درمانی سبلان نیز بعنوان یک پروژه عظیم و سانترال و مجهز به آخرین فناوری ها در هفته تامین اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین احتماعی استان اردبیل در خصوص پارکینگ این مجموعه درمانی نیز گفت: مجتمع پارکینگ بیمارستان در سه بخش برای مراجعه کنندگان, پزشکان و کادر زحمتکش بیمارستان طراحی و راه اندازی شده و بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

برجی از اجرای بخش لندری با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان در این بیمارستان خبر داد و گفت: راه اندازی بخش لندری برای کنترل عفونت های بیمارستانی بعنوان بخش حساس و مهم و نبض سلامت بیمارستان از ضروریات این مجموعه بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل به توسعه مراکز درمان تامین اجتماعی در چهار شهرستان دیگر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات اصلاحی و توسعه درمانی منحصر به این مرکز نیست و تعداد ۵ درمانگاه یکی در مرکز استان و مابقی در شهرستان های نمین, بیله سوار, گرمی و خلخال آغاز به کار خواهند کرد.

برجی به توسعه اورژانس بیمارستان ارس پارس آباد نیز اشاره کرد و گفت: توسعه این مجموعه نیز آغاز شده و تا پایان سالجاری به صورت رسمی راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز