خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

زن باردار جوان قربانی شرکت در مراسم عروسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۵۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هفته‌ گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متاسفانه جان خود را از دست داد و در واقع برگزار کنندگان مراسم عروسی باعث مرگ زن جوان باردار شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: جان باختگان سه آقا و یک خانم دربازه سنی ۳۰ تا ۷۰ سال از بندرعباس و میناب بودند.

وی افزود: امروز نیز ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۹۸ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

نوروزیان ادامه داد: از مجموع بستری ها، ۱۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه اکنون استان هرمزگان در حال سپری کردن شرایط بحرانی است، تصریح کرد: ویروس کرونای آلفای ( انگلیسی ) در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است.

نوروزیان دوری از تجمعات، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ قرنطینه توسط بیماران را هنوز مهمترین راههای جلوگیری از شیوع کرونا توسط هر ویروس جهش یافته عنوان کرد و گفت: البته در کنار این رعایت ها انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون هم می تواند به قطع زنجیره گردش ویروس کمک کننده باشد. ‌

وی پرهیز از شرکت در تجمعات همچون عروسی و عزا را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: هفته‌ گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی به کرونا مبتلا شد و متاسفانه جان خود را از دست داد و در واقع برگزار کنندگان مراسم عروسی باعث مرگ زن جوان باردار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز