خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

مرغداران متخلف قزوین از لیست دریافت نهاده دولتی خط می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۲۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مرغدارانی که نهاده دولتی دریافت کرده؛ اما برای توزیع مرغ با قیمت مصوب اقدام نکرده و محصول خود را خارج از شبکه به فروش می‌رسانند از فهرست دریافت نهاده‌ها خارج می‌شوند و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه با اشاره به میزان تولید مرغ در استان گفت: در خرداد ماه در مرغداری‌های استان ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار قطعه جوجه ریزی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: از ابتدای ماه تا کنون در مرغداری‌های استان ۸۷۸ هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

وی ابراز کرد: در مجموع در استان قزوین در روز ۹۰ تا ۱۰۰ تن مرغ کشتار روز تهیه شده و در اختیار متقاضیان و  مراکز فروش قرار می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: مشکل خاصی برای تامین نهاده مورد نیاز مرغداری‌های استان وجود ندارد و تنها مساله تاخیر در بارگیری و حمل نهاده از بنادر است که تلاش شده تا بخشی از این مشکل با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی کاهش یابد و تلاش داریم تا نهاده‎‌ها در کمترین زمان در اختیار مرغداران قرار گیرد.

وی ادامه داد: مرغدارانی که نهاده دولتی دریافت کرده؛ اما برای توزیع مرغ با قیمت مصوب اقدام نکرده و محصول خود را خارج از شبکه به فروش می‌رسانند از فهرست دریافت نهاده‌ها خارج می‌شوند و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

خمسه  گفت: از آنجا که قیمت مرغ در استان‌های مجاور بالاتر است کار سختی در مدیریت تامین و توزیع مرغ مورد نیاز و تنظیم بازار استان داریم؛ البتهبا تلاش شبانه روزی همکاران ما و اتحادیه مرغداران، مرغ مورد نیاز استان تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز