خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد؛

ضرورت توجه به امور زنان در چشم‌انداز ۵ ساله شهر گرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۰۴

شهردار گرمدره به ایجاد چشم اندازی پنج ساله در بخش فعالیت های فرهنگی در سطح شهر گرمدره و همچنین جایگاه امور زنان در این چشم انداز، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس دادخواه در نشستی که با بانوان فعال اجتماعی شهر گرمدره برگزار شد، ضمن پراهمیت برشمردن جایگاه زنان اظهار داشت: زنان همواره نقش ارزنده ای در طول تاریخ داشته اند و تاثیر زنان در همه جوامع به خوبی در سرنوشت و آینده جامعه آشکار است.

دادخواه ضمن اشاره به نقش مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی بیان کرد: در همه جای دنیا مردم نقشی بی بدلیل در فعالیت‌های اجتماعی و ... ایفا می‌کنند و برای پیشبرد اهداف در تمامی دستگاهها و ادارات مردم را می توان رکن اساسی در همه امور برشمرد.

وی تاکید کرد: هر کجا که مشارکت مردم مشهود بود نتایج خوبی نیز حاصل شده و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در بخش،های مختلف نشات گرفته از مشارکت بالای مردم بوده است.

این مسوول تصریح کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که برنامه های فرهنگی و اجتماعی را در گرمدره مورد حمایت قرار دهیم.

وی با اشاره به مجمع امور زنان و نقش زنان در جامعه گفت: متاسفانه با شیوع ویروس،کرونا فعالیت و شکل‌گیری مجمع امور زنان مغفول ماند که امیدوارم به زودی زنان بتوانند فعالیت های ارزنده ای در این بخش داشته باشند.

شهردار گرمدره در ادامه با اشاره به ایجاد چشم اندازی پنج ساله در بخش فعالیت های فرهنگی در سطح شهر گرمدره و همچنین جایگاه امور زنان در این چشم انداز گفت: باید موضوع مجمع زنان با جدیت دنبال شود و در زمینه نیازهای شهری بانوان از جمله پارک بانوان و استفاده از فضاهای شهری جدول برنامه‌ها و فعالیتها به شهرداری ارایه تا در چشم انداز پنج سال آتی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خبر داد: برای ایجاد امنیت هر چه بیشتر خانواده در صدد ایجاد ایستگاه پلیس در پارک امیرآباد هستیم و رایزنی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

دادخواه در پایان افزود: بازارچه هایی برای فعالیت های اقتصادی زنان به خصوص زنان‌سرپرست خانوار در "باغ راه ملت" پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز