خبرگزاری کار ایران

ادارات سیستان و بلوچستان در روز یکشنبه 13 تیرماه تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۵۷

ادارات سیستان و بلوچستان در روز یکشنبه 13 تیرماه تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه ای فوری ، ادارات سیستان و بلوچستان را در روز یکشنبه 13 تیرماه تعطیل اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو تکذیبیه منتشر شده پیرامون فعالیت سازمان‌ها در روز یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ و براساس تصمیم ستاد ملی کرونا که دقایقی قبل به ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان اعلام شد، با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت فعالیت تمامی ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های استان فردا  یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود.

لازم به توضیح است؛ فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

همچنین آن دسته از سازمان‌ها که بنا به ضرورت می بایست برخی امور اداری خود را انجام دهند، می‌توانند بدون حضور ارباب رجوع و با رعایت دستورالعمل حضور پرسنل در شرایط بیماری کرونا، نسبت به انجام وظایف اداری خود اقدام کنند.

اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز