خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

پایش دقیق تولید و توزیع کالاهای اساسی در قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۶۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد و اقدامات جزیره‌ای و ناهماهنگ در تامین کالاهای اساسی بویژه تامین مرغ به ایجاد مشکل در این زمینه منجر می‌شود و رصد و پایش جدی و هماهنک ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در نشست ستاد کالاهای اساسی استان گفت: لازم است کالاهای اساسی به مقدار کافی و نیاز استان به دست مصرف کنندگان برسد و باید تحقق این امر در ستاد کالاهای اسای مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: مرغ از کالاهای سبذ غذایی خانوار است و لازم است تولید کنندگان مرغی که نهاده با نرخ دولتی دریافت کرده‌اند مرغ تولید شده را نیز با نرخ مصوب در بازار عرضه کنند و اگر از این امر اجتناب کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی ابراز کرد: در راستای کاهش تخلفات نظارت بیشتر بر مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها و همچین مراکز عرضه مرغ ضرورت دارد و باید این فرایند با دقت بالا مورد رصد قرار گیرد و برخورد و اقدامات جزیره‌ای و  ناهماهنگ به ایجاد مشکل در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی منجر می‌شود.

این مقام قضائی استان قزوین در ادامه درباره وضعیت نهاده‌های طیور در استان گفت: اتخاذ تمهیدات لازم جهت رسیدن به موقع نهاده‌ها به مرغداری‌ها ضرورت دارد؛ در کنار این موضوع در راستای عدم وجود مشکل در چرخه تولید و توزیع پرداخت بموقع مطالبات مرغداران از سوی کشتارگاه‌ها نیز دارای اهمیت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز