خبرگزاری کار ایران

ایلنا از استان گیلان خبر می دهد؛

قطعی یک هفته‌ای آب روستای گردشگری داماش/ مردم: اگر مشکل حل نشود جلوی خروج آب از روستا را خواهیم گرفت/ فرماندار رودبار: با مسببان قطعی آب برخورد می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۳۸

ضعف در مدیریت توزیع آب و عدم توجه کافی در تخصیص سهم آب روستای داماش از توابع رودبار در استان گیلان باعث شد تا این منطقه گردشگری برای نخستین بار ، هفته بدون آب را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا داماش یکی از روستاهای توریستی رودبار به رغم داشتن منابع قابل توجه آبی هفته سخت و بدون آب را پشت سر گذاشت.

براساس این گزارش اهالی روستا چندین بار با مسئولان منطقه تماس گرفته و اعتراض خود را مبنی بر قطع یک هفته‌ای آب به گوش مدیران آب شهرستان  رودبار رساندند اما تا کنون نه تنها هیچ پاسخ روشنی دریافت نکردند  بلکه سئولان مربوط با فرافکنی و عدم پاسخگویی ، فقط سکوت کرده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از اهالی روستا توزیع ناعادلانه و غیرکارشناسی آب در میان روستا و کارخانه تولید آب معدنی داماش را علت اصلی بی آبی عنوان می کنند. یکی از اهالی منطقه در همین باره به ایلنا گفت: در صورتی که چاره ای برای رفع بحران پیش آمده اندیشیده نشود، مردم  خودشان  وارد عمل شده  و جلوی خروج آب از روستا را خواهند گرفت.

برای پیگیری موضوع از مسئولان منطقه،  با فرماندار رودبار تماس گرفته شد، او اظهار امیدواری کرد که مشکل آب مردم ظرف یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

هوشنگ عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه بخشدار عمارلو برای بررسی بیشتر موضوع به منطقه اعزام شده است،گفت: به بخشدار دستور دادم تا میزان دبی آبی که باید به مردم برسد را اندازه گیری کند تا اگر از سوی کارخانه داماش(تولید کننده آب معدنی) اشتباه  یا خطایی صورت گرفته باشد در اسرع وقت برطرف شود.

او افزود : مردم نگران قطعی آب نباشند اگر لازم باشد با مسببان این اتفاق برخورد جدی می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز