خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

27 بستری جدید کرونایی در استان اردبیل / مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 27 بیمار جدید کرونایی و گزارش یک مورد فوتی در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص جدیدترین آمار واکسناسیون کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: تاکنون در نوبت اول واکسناسیون برای 66 هزار و 330 نفر و در نوبت دوم نیز برای 25 هزار و 870 نفر نفر واکسن کرونا تزریق شده که در مجموع تاکنون 92 هزار و 170 دوز واکسن در سطح استان تزریق شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان گفت: طی شبانه روز گذشته 27 بیمار جدید کرونایی شناسایی و در مراکز درمانی استان بستری شده اند و متاسفانه یک نفر نیز در مدت یاد شده جان خود را از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ترخیص 29 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی از بیمارستان های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 183 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، وضعیت 42 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا در برخی از استان ها و همچنین شیوع کرونای نوع دلتا لازم است هم استانی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به ایام گذشته توجه بیشتری داشته باشند و از حضور در مراکز تجمع و میهمانی ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز