خبرگزاری کار ایران

تعامل بیش از پیش آبفا و شهرداری اصفهان برای خدمت رسانی به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۲۱

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از اجرای پروژه های آبفا در سطح استان، ترمیم به موقع آسفالت یکی از مطالبات مردم است، که این امر همکاری بیش از پیش آبفا و شهرداری را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در نشست هماهنگی آبفا و معاونان عمران مناطق 15 گانه شهرداری شهر اصفهان بر همکاری روزافزون این دو نهاد خدمت رسان تاکید شد.

ناصر اکبری با اشاره به خدمات رسانی پایدار به مردم گفت: همکاری بیشتر شهرداری اصفهان با آبفا در زمینه اخذ مجوزهای حفاری، تعامل با متقاضیان انشعابات خاص، ترمیم آسفالت ، سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی منجر به ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

وی خواستار سرعت بخشیدن به در یافت  مجوزهای حفاری شد و اعلام کرد: با دریافت سریع تر مجوز حفاری در خیابان های اصلی و فرعی ، مردم زودتر از خدمات آبفا بهره‌مند می شوند.

اکبری افزود: دریافت به موقع مجوزهای حفاری جهت نصب انشعابات و همچنین توسعه و اصلاح  شبکه های آب و فاضلاب ، در رضایت مندی مردم از خدمات رسانی دستگاه ها بسیار موثر است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ترمیم به موقع آسفالت را یکی از مطالبات مردم دانست و عنوان کرد: پس از اجرای پروژه های آبفا در سطح استان، ترمیم به موقع آسفالت یکی از مطالبات مردم است، که این امر همکاری بیش از پیش آبفا و شهرداری را می طلبد.

اکبری به سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی اشاره کرد و اظهار داشت: برای این که در زمان بارندگی، مردم دچار پس زدگی شبکه فاضلاب نشوند سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی شهرداری اصفهان امری ضروری به نظر می رسد.

در ادامه این جلسه معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: هر چه تعامل و همکاری شهرداری با آبفا گسترده تر باشد، رضایت مندی مردم از دستگاه های خدمات رسان بیشتر می شود.

ایرج مظفر ادامه داد: شهرداری اصفهان برای این که مردم با هزینه کمتر و سرعت بیشتر از خدمات آبفا بهره مند شوند ، مثل همیشه نهایت همکاری را با این دستگاه خدمات رسان خواهد داشت.

وی به ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در دریافت به موقع مجوز  ازسوی شهرداری ها موثر است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز