خبرگزاری کار ایران

ممانعت از ورود 310 خودروی غیر بومی به استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۹۲

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس از ورود ۳۱۰ دستگاه خودرو غیربومی به شهرهای این استان طی یک هفته گذشته ممانعت کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده بیان کرد: از پنجم تا یازدهم تیرماه سال جاری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی یک هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو به علت تردد در زمان اجرای محدودیت شبانه یعنی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۰۱ دستگاه خودرو به علت ورود از استان های دارای وضعیت نارنجی به همدان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند اما جریمه یک میلیون تومانی که شامل خودروهای ورودی از استان های دارای وضعیت قرمز به حوزه استحفاظی استان همدان می شود، در یک هفته گذشته نداشته‌ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان از دادن ۶ هزار و ۵۳۳ تذکر در یک هفته گذشته خبر داد و افزود: ۴۳۰ بازدید توسط پلیس از صنوف و اماکن صورت گرفت که به ۵۰۳ واحد متخلف بهداشتی تذکر داده شد.

سرهنگ سعید زاده ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از هفتم تیرماه سال جاری در استان همدان به اجرا گذاشته شد و با اجرای آن حاشیه تفرجگاه ها و اماکن تفریحی که محل اسکان مسافران شده بود پاکسازی شد.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بازدیدهایی از باغ تالارها و رستوران ها در یک هفته گذشته صورت گرفت که تعداد زیادی قلیان هم جمع آوری شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز