خبرگزاری کار ایران

قطع همکاری شهرداری با رانندگان طرف قرارداد حمل متوفی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۸۳

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از قطع همکاری گروهی از رانندگان طرف قرارداد حمل متوفی با این سازمان سازمان خبر داد و گفت: خودروهای مورد نیاز با همکاری بین بخشی در اسرع وقت جایگزین شده و خدمات رسانی به شهروندان طبق روال عادی ادامه دارد.

به گزراش خبرنگار ایلنا از تبریز، فرخ جلالی با اعلام این خبر اظهار کرد: گروهی از رانندگان بخش خصوصی طرف قرارداد با سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز نسبت به ۹ درصد ارزش افزوده و کم بودن کرایه‌های حمل متوفی در داخل و حومه شهر معترض بوده و عنوان کرده‌اند ادامه همکاری با این وضعیت برای آنان به صرفه نیست.

وی با اشاره به اینکه این رانندگان خواستار افزایش میزان رقم کارکرد خود هستند، ادامه داد: اجرایی شدن درخواست این افراد در اختیارات مدیرعامل و حتی شهردار نبوده و هرگونه تغییر در ارقام منوط به مصوبه شورای شهر است.

وی افزود: این موضوع نیازمند ارائه‌ لایحه دوفوریتی به شورای شهر است چرا که میزان کارکرد واحدهای طرف قرارداد با این سازمان در بودجه‌ی سالانه از سوی شورای شهر تصویب و ابلاغ شده و تغییر در آن نیز در اختیارات همان نهاد است.

جلالی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با رانندگان معترض خاطرنشان کرد: اکنون ۲۸ راننده و خودرو حمل متوفی با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همکاری دارند و تعدادی نیز بر سر کار خود بازگشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز