خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبرداد:

عضو سیزدهم شورای ششم تبریز تغییر یافت/بجانی جای چمنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۷۲

فرماندار تبریز از جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرای صندوق‌های دستی انتخابات ۲۸ خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهروز مهدوی  در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز و انتشار آگهی اسامی و تعداد آرای تمامی کاندیداها، نامزدها بر اساس قانون، دو روز فرصت داشتند تا نسبت به روند انتخابات و یا آرای‌شان با مراجعه به فرمانداری و هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شکایت خود را مطرح کنند.

وی افزود: در این راستا در کل شهرستان تبریز ۸۶ مورد شکایت و درخواست صدور ریزآرا و بازشماری ثبت شد که هیات نظارت حدود پنج روز فرصت برای رسیدگی به این موارد را داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس هیات اجرایی تصمیم گرفت تا تمامی ۱۶۰ صندوق دستی انتخابات شورای اسلامی تبریز را بازشماری کند؛ هم‌چنین سه صندوق مکانیزه نیز در این راستا راستی‌ آزمایش شد.

مهدوی با تقدیر از همراهی تمامی نامزدها و هیات نظارت و اجرایی در انتخابات، گفت: هدف از این بازشماری تایید صحت و سقم دقیق در انتخابات بود و در طی این مدت، تمامی صندوق‌های دستی با دقت و حوصله و با حضور نمایندگان نامزدها بررسی شده و صورتجلسه شد.

وی گفت: نتایج به دست آمده از بازشماری تقریبا برابر نتایج اولیه بوده فقط در ردیف سیزدهم و چهاردهم یک جابجایی انجام گرفت و آقای یاسین بجانی که در نتایج اولیه علی‌البدل بود، به عنوان منتخب شورای شهر تبریز مشخص شد.

وی با اشاره به نتایج بازشماری صندوق‌ها، بیان کرد: در این مرحله نیز نامزدها دو روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

بر اساس گفته‌ی فرماندار تبریز نتایج بازشماری آرای انتخابات شورای شهر تبریز به شرح زیر است:

اعضای اصلی

۱: حکمیه غفوری     ۴۰۶۵۹

۲:محمدحسن استوتچی    ۳۳۳۸۵

۳:روح الله رشید کرشان     ۳۱۶۹۲

۴:رسول برگی خلجان    ۲۸۴۶۸

۵:غلامرضا احمدی ملامحمود    ۲۳۱۳۶

۶:شهرام دبیری اسکویی    ۲۱۸۸۱

۷:پرویز هادی باسمنج    ۲۱۰۳۵

۸:فریدون بابایی اقدم    ۲۰۴۵۲

۹:روح الله دهقان نژاد    ۲۰۲۰۳

۱۰:سیدکاظم زعفرانچیلر    ۱۹۶۳۸

۱۱:علیرضا نوای باغبان    ۱۹۳۶۳

۱۲:احد صادقی مقبره    ۱۹۱۳۷

۱۳:یاسین بجانی    ۱۸۲۰۲

اعضای علی‌البدل

۱۴:اسماعیل چمنی    ۱۸۰۶۷

۱۵:علی راستی    ۱۷۳۰۸

۱۶:داوود امیرحقیان    ۱۷۰۲۲

۱۷:علی آجودان زاده   ۱۶۷۰۵

۱۸:محمدحسین جعفری   ۱۶۶۰۴

۱۹:داوود شعبانی فرد    ۱۴۷۹۷

۲۰: محرم محمدزاده قره بولاغ    ۱۴۰۷۰

۲۱: محرم علیزاده    ۱۳۷۵۶

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز