خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد:

وضعیت نارنجی در سه شهرستان خرمدره، ابهر و زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۴۲

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با اشاره به عادی انگاری کروناویروس در زنجان، گفت: در حال حاضر 3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، گفت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، خرمدره و ابهر در استان زنجان دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با بیان اینکه سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: به دلیل کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نظر می‌رسد با افزایش تعداد بیماران مواجه شویم.

وی یادآورشد: در حال حاضر مردم در وضعیت عادی انگاری کرونا قرار گرفته و رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته است که این وضعیت نگران کننده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از افزایش تجمعات مردم خبرداد و گفت: برای ورود دیرتر به پیک پنجم کرونا باید وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد.

صائینی، تصریح کرد: با تغییر رده شغلی بوستان‌ها و مراکز تفریحی رو باز در حال حاضر این مکان‌ها در وضعیت نارنجی باز هستند.

وی، با بیان اینکه بوستان‌ها و مراکز تفریحی روز باز در گذشته جزو مشاغل رده چهار بودند که در حال حاضر در جزو رده شغلی گروه دو قرار گرفته و می‌توانند فعالیت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، اضافه کرد: تا کنون گزارش مستند در خصوص ورود ویروس هندی مشهور به دلتا در استان زنجان گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز