خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمارض به کرونا،ترفندی برای تقلب در کنکور/ شناسایی تقلب سازماندهی شده در خراسان‌‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۳۹۱

نماینده سازمان سنجش از شناسایی یک تقلب سازماندهی شده در کنکور ۱۴۰۰ شهرستان خواف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جمعه ۱۱تیرماه ۱۴۰۰ در آزمون رشته علوم تجربی و در حوزه دختران، یک داوطلب کنکور به علت تقلب شناسایی و پس از تحقیقات و بازجویی توسط ستاد حفاظت از کنکور، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش خواف درباره چگونگی این اتفاق به ایلنا گفت: یکی از داوطلبان دختر در لحظات آغازین کنکور رشته تجربی با سرفه های متعدد و تمارض به کرونا مراقبین حوزه را متقاعد کرد که برای حفاظت از سلامت سایر شرکت کنندگان وی را در اتاقی جداگانه جای دهند.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان خواف افزود: پس از جدا کردن این داوطلب، رفتار وی تحت نظارت نامحسوس مراقبان و تیم حفاظت قرار گرفته و مشخص شد که این شرکت کننده با استفاده از گوشی همراه و هدفون در تماس با افرادی خارج از حوزه در حال تقلب است.

رفیعی پور در خصوص نتایج تحقیقات گفت: تمام تلاش تیم برگزاری کنکور این است که حقی از هیچ داوطلبی ضایع نشده و با تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد این داوطلب با ترفند تمارض به بیماری و جاسازی گوشی و هندزفری و همچنین همکاری عده ای بیرون از مجموعه توانست اقدام به این تقلب سازماندهی شده کرده ولی با هوشیاری تیم حفاظت از کنکور شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز