خبرگزاری کار ایران

انشعابات غیرمجاز آب در ایوان جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۹۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در ایوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نورالله تیموری افزود: علت کم آبی و افت فشار در روستا‌های علیگه، حصار شاوه، جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در ایوانجوب گوهر علیا، سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.

وی افزود: افت فشار، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از روستاها، آسیب‌هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می‌کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تیموری تاکید کرد: به دنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستا‌های فوق، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و با بازدید‌های میدانی، تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان ایوان مشخص شد این کمبود آب به علت انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات، آب احشام و مصارف دیگر استفاده می‌شود.

تیموری افزود: در این زمینه اشتراک‌های غیر مجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته و با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب‌های غیر مجاز و انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب به ویژه در ساعات پیک مصرف رفع می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز