خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اعلام کرد؛

شناسایی بیش از یک‌هزار کودک بازمانده از تحصیل در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۸۸

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: درحال حاضر یک‌هزار و 237 کودک بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شده و لازم است آموزش و پرورش با همکاری سایر نهادها و خیران در راستای حل مشکلات تحصیلی و سایر مشکلات و مهارت آموزی این افراد قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام با اشاره به وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل گفت: درحال حاضر یک‌هزار و 237 کودک بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شده و لازم است آموزش و پرورش با همکاری سایر نهادها  و خیران در راستای حل مشکلات تحصیلی و سایر مشکلات و مهارت آموزی این افراد قدم بردارد.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: مجمع خیران حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در استان قزوین در راستای بازگشت به تحصیل کودکان راه  اندازی می‌شود.

وی ابراز کرد: مجمع خیران حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل می‌تواند زمینه حضور و فعالیت معلمانی را فراهم کند که داوطلب کمک به کودکان بازمانده از تحصیل هستند.

این مسئول عنوان کرد: باتوجه به اینکه کرونا تعطیلی حضوری مدارس و آموزش مجازی را به دنبال داشت دانش آموزانی مناطق کمتتر توسعه یافته و اقشار محروم از دسترسی به آموزش بازماندند؛ از این رو برای جبران این اتفاق لازم است خیران اقداماتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: می‌توان از تابستان بعنوان یک فرصت طلایی در راستای کمک به مشکل کودکان بازمانده از تحصیل استفاده کرد تا این کودکان پیش از آغاز سال تحصیلی جدی بتوانند آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

بیدخام اظهار کرد: در راستای شناسایی و کمک به کودکان بازمانده از تحصیل راه اندازی مجمع خیران حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در استان ضرورت دارد؛ که البته علاوه بر موضوع آموزش و مهارت آموزی ترویج فرهننگ انفاق و مشارکت خیرین  را نیز به همراه خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز