خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

بودجه استان به ارتقای زیرساخت شهرستان های کمتر برخوردار البرز، هدایت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۴۰

استاندار البرز گفت: در راستای همراهی و تعاملات استانی و ملی طی 3 سال اخیر توانسته ایم بودجه استان را به بهترین مسیر و با اولویت دادن به ارتقاء زیرساخت شهرستان های کمتر برخوردار، هدایت کنیم

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در دیدار نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که در دفتر کار استاندار با حضور حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و عربشاهی رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزار شد، افزود: این نشست به منظور هماهنگی برای جذب، تخصیص و توزیع بودجه استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای همراهی و تعاملات استانی و ملی طی 3 سال اخیر توانسته ایم بودجه استان را به بهترین مسیر هدایت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همواره با جلب مشارکت و تعامل مسئولان 3 قوه در استان درصدد کسب رضایتمندی مردم و همفکری و همگرایی جهت اتخاذ تدابیر ویژه جهت حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم هستیم.

شهبازی گفت: بر این اساس نگاه مابه شهرستان های کمتر برخوردار استان همچون طالقان و اشتهارد معطوف شد و توانستیم با افزایش بودجه این شهرستان ها، به ارتقا زیرساخت های آنها توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: همچنین امسال به شهرستان چهارباغ که به تازگی ارتقا یافته و در زمره شهرستان های البرز قرار گرفته بودجه جداگانه ای همچون سایر شهرستان ها اختصاص می یابد که این امر کمک شایانی به تقویت زیرساخت های چهارباغ خواهد بود.

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی همراهی بسیار خوبی با سیستم اجرا دارند و در راه توسعه همه جانبه استان یار و یاور هستند و این بستری که در سایه وحدت و انسجام مهیا شده زمینه ساز پیشرفت و آبادانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز