خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

دیدار شورای شهر جدید مشهد با شهردار قبلی و معاونان او/ در حال جمع‌بندی شاخص‌های انتخاب شهردار هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۱۱

منتخب شورای شهر مشهد گفت: دیدار با کلایی شهردار مشهد برای شنیدن گزارش او از فعالیت‌های شهرداری بود و مشابه این دیدار را با معاونان شهردار و اعضای شورای شهر فعلی هم پیش بینی کردیم.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: شورای شهر مشهد در حال حاضر درحال تدوین سیاستهای کلی و برنامه های مدیریت شهری مشهد در دوره جدید است و معتقدیم شهردار که انتخاب شود، باید مجری ریل گذاری و برنامه شورا باشد و لذا برنامه گرفتن از شهردار به خصوص در شرایط فعلی بی معناست.

وی درباره دیدار با محمدرضا کلایی اظهار کرد: در این دیدار شهردار مشهد طی گزارشی برخی مسائل و اولویت‌های فعلی شهرداری را مطرح کرد و اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه نقدها و دیدگاه های خود پرداختند.

موحدیان افزود: این روزها در حال احصا و جمعبندی شاخص های انتخاب شهردار هستیم و مبتنی بر آن شهردار را انتخاب می کنیم که تاکنون با هیچ گزینه ای در این باره صحبت نشده است.

وی همچنین از برنامه ریزی انجام شده برای نشست مشترک و دیدار با اعضای شورای شهر فعلی و معاونان شهردار در روزهای آتی خبر داد.

موحدیان مدیر کل اسبق طرح وتوسعه راهور کشور بوده و سابقه یک دهه فرمانداری مشهد مقدس را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز