خبرگزاری کار ایران

در جلسه مبارزه با مواد مخدر اردبیل مطرح شد؛

ضرورت تدوین برنامه‌های مقابله با اعتیاد متناسب با شرایط استان / برگزاری کلاس‌های مقابله با اعتیاد در محیط‌های کاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۹۳۲

استاندار اردبیل بر ضرورت تدوین برنامه‌های مقابله با اعتیاد متناسب با شرایط استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر شناسایی دلایل اعتیاد در استان تاکید کرد و گفت: راهکارهای پیشگیری از اعتیاد باید بر اساس شرایط منطقه ای و وضعیت استان ارائه شود.

وی خواستار بررسی نقشه راه اعتیاد در استان شد و گفت: برنامه ریزی دقیق و مدیریت عملکردها در قبال معضل اعتیاد می تواند در کاهش آن در سطح استان راهگشا باشد.

بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه شعار جهانی هفته مبارزه با مواد مخدر را «حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی ها را نجات دهیم» عنوان کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی با هدف فرهنگ سازی پیشگیری و مقابله در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی افزود: برنامه های مختلف آموزشی از صدا و سیمای استان با هدف آگاه سازی و حساس سازی جامعه از اثرات مواد مخدر تولید و پخش می شود.

بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان نیز در این جلسه گفت: 13 انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد در شهرستان های استان فعال هستند که این انجمن ها با اولویت میزان اعتیاد در کارگاه ها و محیط های کاری اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری و مقابله با اعتیاد می کنند.

وی همچنین از اجرای برنامه های آگاهسازی در ادارات با عنوان کارمند یاری نیز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها آگاه سازی کارمندان نسبت به خطرات مواد مخدر است که این مساله باعث می شود تا حساسیت مساله وارد خانواده ها نیز شود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز