خبرگزاری کار ایران

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور بیش از ٣ هزار داوطلب در خواف

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۵۸

بزرگترین ماراتن علمی کشور همزمان با سراسر کشور در شهرستان خواف برگزار خواهد شد.

جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت:کنکور سال ۱۴۰۰ با حضور ۳۵۱۲ داوطلب در ۱۸ حوزه و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: از بین داوطلبان کنکور امسال ۲۱۲۰ نفر دختران و ۱۳۹۲ نفر را پسران تشکیل می دهند.

رئیس برگزاری کنکور سراسری در شهرستان خواف در خصوص آمار گروه های مختلف شرکت کننده در آزمون سراسری هم توضیح داد: در کنکور ۱۴۰۰ رشته علوم انسانی با ۱۳۵۹ داوطلب بالاترین آمار را داشته و پس از آن علاقه مندان به رشته علوم تجربی با ۹۱۰ نفر، زبان های خارجی با ۵۵۴ نفر، هنر با ۵۲۸ نفر و رشته ریاضی هم با ۱۱۶ نفر ترکیب شرکت کنندگان به تفکیک رشته های مختلف را تشکیل می دهند.

رفیعی پور در ادامه از آمادگی کامل عوامل اجرایی آزمون خبر داد و اضافه کرد: تعداد ۵۰۰ نفر در برگزاری آزمون سراسری امسال با اداره آموزش و پرورش خواف همکاری می کنند که امیدواریم بدون کمترین حاشیه و مشکلی این اتفاق علمی بزرگ را به پایان برسانیم.

شهرستان خواف در جنوب شرقی استان خراسان رضوی واقع بوده و با جمعیت بیش از ۱۴۰ هزار نفر حدود ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز