خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه ابتدایی سال؛

90 کالای موجود در فروشگاه‌های قزوین از نظر استاندارد بررسی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۵۵

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در سه ماه نخست سال جاری همچنین 90 مورد انواع کالا نیز به طور تصادفی از فروشگاه‌های استان جهت سنجش استاندار نمونه برداری شده است؛ این نمونه برداری‌ها تحت عنوان طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی با اشاره به اقدامات اداره استاندارد استان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه 390 کالا از واحدهای تولیدی استان برای سنجش استاندارد در آزمایشگاه‌های همکار مورد آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین ادامه داد: همچنین 90 مورد  انواع کالا نیز به طور تصادفی از فروشگاه‌های استان جهت سنجش استاندار نمونه برداری شده است؛ این نمونه برداری‌ها تحت عنوان طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) درحال انجام است.

وی ابراز کرد: درصورت عدم تطابق کالاهای نمونه برداری شده با استاندارد واحد تولیدی مرتبط با آن جهت رفع نواقص و استاندارد سازی کالا اخطارر دریافت کرده و اگر نسبت به آن بی توجه باشد پروانه استاندارد آن ابطال می‌شود.

صارمی گفت: از شهروندان درخواست داریم که هنگام خرید هر محصول آن را از نظر داشتن نشان استاندارد بررسی کنند؛ چرا که استاندارد درواقع ایمنی و کیفیت کالا و خدمات را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز