خبرگزاری کار ایران

توسط بانک صنعت و معدن هرمزگان:

تسهیلات 113 هزار میلیارد ریال به 36 طرح بزرگ و متوسط استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۳۷

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در مجموع 113 هزار میلیارد ریال به 36 طرح بزرگ و متوسط تسهیلات در استان پرداخت شده است که از این رقم 551 میلیون یورو و مابقی آن ریالی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حسین مهری در حاشیه این افتتاح گفت: این مجموعه برای خدمت به صنعتگران و معدنکاران این استان ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: هدف از ایجاد این سرپرستی ضمن ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و معدنی، با استقرار صرافی، کارگزاری و لیزینگ خدمات جانبی را نیز به تولید کنندگان استان ارائه دهیم.

مهری خاطر نشان کرد: 36 پروژه بزرگ و متوسط تاکنون در استان تامین اعتبار شده که 31 پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:در حال حاضر نیز 5 طرح بزرگ در حال ایجاد است که یکی از بزرگترین آن نیروگاهی با 220 میلیون یورو تسهیلات آن پرداخت شده که فاز نخست آن افتتاح شده است که فازهای دیگر آن نیز در مراحل بعد به بهره برداری خواهد رسید.

مهری بیان کرد: در مجموع 113 هزار میلیارد ریال به 36 طرح بزرگ و متوسط تسهیلات در استان پرداخت شده است که از این رقم 551 میلیون یورو و مابقی آن ریالی بوده است.

وی در پایان افزود: امید داریم که با تامین اعتبار پروژه های جدید شاهد رشد صنعت و معدن در استان هرمزگان باشیم.

آدرس ساختمان جدید بانک صنعت معدن بلوار امام خمینی، جنب امامزاده سید مظفر، روبروی باشگاه شاهین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز