خبرگزاری کار ایران

اخذ موافقت فعالیت فراکسیون کشاورزی از اتاق ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۱۵

رئیس هیئت مدیره فراکسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: فراکسیون کشاورزی ۲ هفته گذشته موافقت فعالیت خود را از اتاق بازرگانی ایران کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادقی در جلسه تخصصی سراسری فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار در اراک، افزود: فراکسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوررزی ایران از بهمن ماه سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده که در نهایت ۲ هفته گذشته موافقت اتاق ایران برای همکاری مستمر نیز کسب شد.

وی ادامه داد: در فراکسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تمامی همکاری ها و همفکری ها برای پیشبرد امور مرتبط با فعالان بخش کشاورزی کشور است.

رئیس هیئت مدیره فراکسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اظهار داشت: تفرقه و قومیت گرایی نباید در بین استان‌ها وجود داشته باشد و در این راستا نیاز است با اتحاد و همدلی ظرفیت های ناشناخته و فراموش شده در استان‌ها به ویژه روستاها شناسایی شود.

صادقی تصریح کرد: در کمیسیون کشاورزی بیشتر به زعفران توجه می‌شود در صورتی که مشکل حوزه کشاورزی اکنون تنها رعفران نیست و سایر محصولات کشاورزی نیز می‌تواند سبب تولید ثروت و رونق اقتصادی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز