خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

204 میلیارد تومان؛ سهم استان سمنان از تسهیلات کرونایی/ سمنان دارای کمترین نرخ بیکاری در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۴۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۲۰۴ میلیارد تومان در بحث تسهیلات کرونا سهمیه استان سمنان است که تاکنون ۵۹ میلیارد تومان جذب شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، اسماعیل غنیان بیان کرد: در سال جاری یک هزار و ۶۳۲ نفر جویای کار در سامانه کاریابی نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۵۹ درصد مرد هستند.

وی افزود: ۶۹ درصد ثبت نام کنندگان جویای کار در استان سمنان فاقد مهارت و ۵۴ درصد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم هستند.

غنیان با اشاره به اینکه از بین افرادی که در سال جاری برایشان شغل ایجاد شد ۷۱ درصد مرد هستند تصریح کرد: ۹۶.۵ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان جذب شد.

مدیرکل تعاون سمنان اظهار کرد: در رصد اشتغال در سال ۱۳۹۹ ، ۱۱۱ درصد از تعهد اشتغال در استان سمنان محقق شد و در سال مذکور تعهد ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار  و ۵۰۰ نفر بود که برای ۱۰ هزار و ۶۵۳ نفر شغل ایجاد شد.

وی یادآور شد: تعهد ایجاد اشتغال استان سمنان در سال جاری  ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر است و دستگاه اجرایی نسبت به انجام تعهدات اقدام کنند.

غنیان ضمن بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر سمنان دارای کمترین نرخ بیکاری در مقایسه با دیگر استان های کشور است اضافه کرد: ۲۰۴ میلیارد تومان در بحث تسهیلات کرونا سهمیه استان سمنان است که تاکنون ۵۹ میلیارد تومان جذب شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز