خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رشت تاکید کرد؛

ضرورت هم افزایی دستگاه ها برای ترویج ازدواج جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۷۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت بر ضرورت هم‌ افزایی همه دستگاه‌ها برای ترویج ازدواج آسان جوانان مبتنی بر باورها و ارزش‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر خوارزمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری شهرستان رشت، بیان داشت: امروز کار کردن در خصوص امور جوانان در حد وظیفه کافی نیست اگر به دنبال جامعه و جوان پویا هستیم بایستی همه دستگاه ها و سمن و تشکل های مرتبط با جوان اهتمام و انرژی مضاعفی در این راه داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه مهم جوانان در مسیر پویایی و توسعه کشور، افزود: بحث ازدواج و اشتغال یک چالش اساسی برای جوانان و همچنین دولت می باشد که تمامی دستگاه‌های مرتبط امور جوانان باید اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند و با تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری به موقع بتوانند به سمت اجرائی شدن و کاربردی کردن تصمیمات گام بردارند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت با بیان اینکه جلسات بایستی به سمتی هدایت شوند که در آن مشکلات کارشناسی شده و تشخیص داده شود، خاطر نشان کرد: اگر هر دستگاهی بتواند حداقل یک مشکل جوانان را حل کند بخش اعظمی از معضلات جوانان مرتفع خواهد شد.
 
خوارزمی در بخش دیگری از سخنانش به استفاده از ظرفیت های مردمی اشاره و تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج شهرستان اقدامی مثبت و سازنده است و بایستی با استفاده از ظرفیت های اجتماعی مردم به دنبال کسب نتایج مطلوب و موثرتری در حوزه ساماندهی امور جوانان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز