خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان عنوان کرد:

ضرورت توجه واحدهای تولیدی قزوین به صادرات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۰۰

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: لازم است صادرات و ورود به بازارهای سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه مدنظر صنایع و واحدهای تولیدی استان باشد؛ چرا که می‌توان از این ظرفیت برای جهش تولید و رشد اقتصادی بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی صبح امروز در بازدید استاندار از سازمان صمت استان گفت: تاکنون 3 هزار و 616 پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر شده و برای آن‌ها بیش از بر ۱۵۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: واحدهای صنعتی استان قزوین زمینه اشتغال ۱۵۳ هزار و ۳۱۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

وی ابراز کرد: سال گذشته 486 تسهیلات رونق تولید و بازسازی و نوسازی در استان پرداخت شد که شامل ۲۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال در زمینه رونق تولید و ۳۵۶ میلیارد ریال در زمنیه بازسازی و نوسازی بود.

این مسئول افزود: باتوجه به اهمیت تولید و در راستای شعار سال احیای واحدهای تولیدی و استفاده از ظرفیت‌های استان در دستور کار قرار دارد.

افضلی گفت: لازم است صادرات و ورود به بازارهای سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه مدنظر صنایع و واحدهای تولیدی استان باشد؛ چرا که می‌توان از این ظرفیت برای جهش تولید و رشد اقتصادی بهره برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز