خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان در نشست با نماینده سازمان ملل متحد:

لاهیجان از شهرستان‌های تأثیرگذار در صنعت گردشگری داخلی و خارجی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۶۱

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: لاهیجان از شهرستان‌های تاثیرگذار در صنعت گردشگری داخلی و خارجی کشورمان است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،یونس محمودی در نشست بررسی و رفع مشکلات زیست محیطی با حضور کلودیو پروویداس نماینده مقیم برنامه عمران ملل متحد، دکتر صابر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: لاهیجان از شهرستان‌های تاثیرگذار در صنعت گردشگری داخلی و خارجی کشورمان است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان افزود: این شهرستان به دلیل طبیعت بکر، اقلیم خاص و جذابیت‌های مختلف جغرافیایی و تاریخی مورد توجه اکثر گردشگران قرار می‌گیرد.

وی مدیریت پسماند را یک مشکل بزرگ در کشور و خصوصا مناطق گردشگری دانست و گفت: در تلاش هستیم تا با حمایت‌های استاندار محترم گیلان، طرح ساماندهی زباله در منطقه تموشل شهرستان لاهیجان را به یک کارگاه علمی تبدیل کنیم.

محمودی خاطر نشان کرد: توجه به محیط زیست و مدیریت پسماند تاثیر بسزایی در توسعه پایدار شهرها داشته و از شاخص‌های اصلی در این حوزه به شمار می‌رود.

وی با تقدیر از فعالیت سمن‌ها در حوزه زیست محیطی شهرستان لاهیجان، گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها در اجرای هرچه بهتر طرح‌ها بعنوان یک نقطه قوت هستند.

فرماندار لاهیجان تقویت و تعامل دوسویه میان دولت و تشکل‌های محیط زیست را یک راه مهم برای توسعه و تقویت سرمایه اجتماعی دانست و ادامه داد: سمن‌ها با تکیه بر توانمندی‌های مردمی بازوان قدرتمند دولت در اجرای طرح‌های محیط زیستی به شمار می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز