خبرگزاری کار ایران

درگیری خونین دو پزشک شناخته شده در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۰۸

یک پزشک نیشابوری همکار دندانپزشک خود را با ضربات شیء نوک‌تیز راهی بیمارستان کرد و خود به دلیل مسمومیت احتمالا خودخواسته با دارو به بیمارستانی در مشهد منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خراسان رضوی، ظهر روز گذشته خبر حمله  سعید ن. پزشک عمومی که گفته می شود با ضربات چاقو، همکار دندانپزشک خود را که در همسایگی یکدیگر مطب دارند، مجروح ساخته، جامعه پزشکی و شهروندانی را که از این خبر مطلع شده‌اند، در بهت و حیرت فرو برد.

 سعید.ن از پزشکان شناخته شده، با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی، سراغ   احمد ن. دندانپزشک رفته و پس از درگیری مختصر لفظی، با وارد کردن دست کم سه ضربه متوالی وی را به شدت مجروح ساخت.

شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که این دندانپزشک شناخته شده و قدیمی با وجود خونریزی شدید و شدت جراحات با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ نجات یافته است اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه، خود نیز با حالتی آشفته به اورژانس مراجعه کرده و از مسمومیت دارویی خود با قرص برنج خبر داده و بلافاصله در محل اورژانس از هوش  رفته است. بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافته است.

ابعاد این حادثه توسط پلیس و دیگر نهادهای مرتبط در حال بررسی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز