خبرگزاری کار ایران

نسبت به تاریخ رکورد مصرف پارسال؛

رکورد پیک بار برق سال گذشته گیلان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۰۱

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به افزایش زودرس شدت گرمای امسال نسبت به سال گذشته، رکورد پیک بار سال گذشته شکسته شد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد رضا حسن زاده؛ مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: میزان پیک مصرف سال گذشته که در تاریخ 31 تیر ماه ساعت 22  اتفاق افتاد به مقدار 1943مگاوات بود، این در حالی است که در ساعت22 هفتم  تیر ماه سال جاری و 24 روز زودتر از سال قبل، میزان مصرف از مرز 1995 مگاوات گذشت.

وی افزود: این در حالی است که مصرف برخی از مشترکان که بنابرحوادث تجهیزات فشار ضعیف به صورت ناخواسته از مدار خارج بوده در میزان اعلام شده لحاظ نشده است.

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: حداکثر مصرف سال جاری در بازه پیک شب اتفاق افتاده است که این امر نشان دهنده استفاده از وسایل سرمایشی است و انتظار می رود مشترکان محترم با تنظیم دمای کولر بر روی 25 درجه سانتی گراد، امکان استفاده همه از نعمت انرژی برق را فراهم کنند.

حسن زاده ادامه داد: با توجه به اینکه در ابتدای فصل تابستان هستیم امیدواریم طی روزهای باقیمانده از تابستان سال جاری، در صورت افزایش شدت دما با مدیریت مصرف بهینه انرژی برق، بتوانیم تابستان سال جاری را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز