خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

اراده مردم تنها راه خروج از بحران کرونا / حضور در میهمانی‌ها و تجمعات محدود شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن تاکید بر عدم حضور مردم در دورهمی ها برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: در 24 ساعت گذشته 34 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل شناسایی و بستری شدند.

شهرام حبیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۶۳ شهرستان در کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، توصیه می شود مردم استان اردبیل به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند و از حضور در دورهمی ها و مراکز تجمع خودداری کنند.

وی تنها راه خروج از بحران کرونا را اراده مردم نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی عنوان کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته 34 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند و متاسفانه یک بیمار کرونایی نیز در مدت مذکور جان خود را از دست داد.

حبیب زاده گفت: از 34 بیمار جدید کرونایی، 24 بیمار از اردبیل، یک نفر پارس آباد، 8 نفر مشگین شهر و یک نفر از خلخال گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ترخیص 29 بیمار کرونایی با وضعیت بهبودی نسبی از بیمارستان های استان خبر داد و گفت: در حاضر 180 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد وضعیت 39 بیمار وخیم گزارش شده است.

حبیب زاده ادامه داد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستانهای مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز