خبرگزاری کار ایران

ترانزیتی بودن قزوین اهمیت مقابله با مواد مخدر در استان را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۷۴

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین باتوجه به ترانزیتی بودن حساس بوده و از اهمیت بالایی برخودار است؛ البته استان از زیرساخت‌های خوبی بهره‌مند بوده و در این زمینه عملکرد مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزار شد گفت: کشور ایران در مقابله با مواد مخدر در سطح جهانی حضوری فعال دارد؛ استان قزوین نیز در سطح کشور در جایگاه چهارم قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: بیشترین میزان کشف مواد مخدردر شرق کشور اتفاق می‌افتد؛ همچنین 90 درصد تریاک، 70 درصد مرفین، 20 درصد هروئین و 5 درصد حشیش دنیا در ایران کشف شده است.

وی ابراز کرد: مبارزه با مواد مخدر به همکاری تمام دستگاه‌ها، خانواده‌ها و عموم مردم نیاز دارد؛ در استان قزوین نیز باتوجه به ترانزیتی بودن و این موضوع حساس بوده و از اهمیت بالاتری برخودار است؛ البته استان از زیرساخت‌های خوبی بهره‌مند است و در این زمینه عملکرد مناسبی دارد.

این مسئول افزود: درحال حاضر در استان قزوین 13 سمن در مقابله با مواد مخدر درحال فعالیت هستند که با افزایش آن‌ها نتایج مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

رحمانی گفت: درحال حاضر در استان قزوین مرکز ترک اعتیاد ماده 16 وجود ندارد و برای درمان معتادان متجاهر نیز از مراکز ماده 15 استفاده می‌شود؛ از این رو راه اندازی مرکز ماده 16 از ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز