خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۱۰

استاندار قزوین گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اقدامات خوبی که انجام داده در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: درحال حاضر مبارزه با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که دشمن از آن برای مقابله با ما استفاده می‌کند.   

استاندار قزوین ادامه داد: از آنجایی که برخی جوانان به مواد مخدر گرایش دارند و به دلیل تنوع بالای انواع مواد و احتمال درگیری اقاشر مختلف، مبارزه با آن و آلبته آگاهی بخشی به خانواده‌ها و جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ابراز کرد: اعتیاد به مواد مخدر از جمله مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که پس از انقلاب در راستای مبارزه، درمان و پیشگیری از آن بعنوان بهترین راه مقابله اقدامات قابل توجهی انجام شده و اکنون نیز باید نهادهای مختلف در این مورد به وظایف خود عمل کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: لازم است در شورای مبارزه با مواد مخدر بهترین‌ها  راه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر پیگیری شده و فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: آگاهی بخشی درباره نتایج و تبعات مصرف مواد مخدر بویژه در نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که درص.رت عدم آگاهی عموم جامعه تلاش‌ها حتی اکر با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها باشد به موفقیت کامل و مطلوب منجر نمی‌شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اقدامات خوبی که انجام داده در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است.

جمالی پور تاکید کرد: لازم است پیشگری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر به خواسته عمومی تبدیل شود؛ همچنین لازم است  دستگاه‌های مختلف قضائی، انتظامی و اجرایی در استان در این راستا همکاری و انسجام  داشته و برای موفقیت بیشتر، ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را به کار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز