خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنادر و دریانوردى هرمزگان اعلام کرد:

مسیر دسترسى به ایستگاه کنترل ترافیک دریایی هرمز آماده بهره بردارى است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۹۴

مدیر کل بنادر و دریانوردى هرمزگان از اتمام پروژه روسازی و زیرسازی مسیر دسترسى به ایستگاه سامانه کنترل ترافیک دریاییVTS جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رضا محمدی کرجى ران ضمن تشریح جزئیاتى از پروژه روسازی و زیرسازی مسیر دسترسى به سایت VTS جزیره هرمز، اظهار کرد: پشتیبانى و نگهدارى از ایستگاه مخابراتی سامانه کنترل ترافیک دریایی این جزیره با هدف ارائه خدمات دائمى دریانوردى، همچنین در راستاى رونق گردشگرى دریایی و تأمین ایمنى تردد گردشگران، با اعتبارى بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال بهره بردارى است.

وی با اشاره به وجود گنبدهاى نمکى متعدد در جزیره رنگین کمانى خلیج فارس، خاطر نشان کرد: معمولا پس از بارندگی ها بر اثر آب شستگى، حفره ها و چاله هاى خطرآفرینى در طول مسیر دسترسى سایت VTS جزیره هرمز به وجود مى آمد که با اصلاح عملیات زیرسازى و انجام روسازى مسیر، این مشکل مرتفع شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردى هرمزگان با اشاره به ابعاد مختلف اهمیت اجرای این پروژه، تصریح کرد: با توجه به الزامات بین المللى، نقش حمل و نقل دریایی در رونق بخشی به معیشت ساحل نشینان و ساکنان جزایر خلیج فارس و همچنین لزوم دریانوردى ایمن، مراکز کنترل ترافیک دریایی نقش بسزایى در تأمین ایمنى ترددهای دریایى ایفا مى کنند.

وی یادآور شد: سامانه کنترل ترافیک دریایی در استان هرمزگان شامل 12سایت و ایستگاه کاری در سواحل و جزایر و 3 مرکز کنترل ترافیک دریایی واقع در بندر شهید رجایی، لنگه و کیش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز