خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

مرگ کارگر شیرازی در دستگاه سنگ شکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۸۸

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن یک معدن استخراج شن و ماسه جان سپرد.

به گزارش ایلنا محمد هادی قانع دربیان جزییات این حادثه گفت: در پی اعلام این حادثه  در ساعت 10:10 دقیقه امروز مبنی بر گرفتار شدن کارگری در دستگاه سنگ شکن یک معدن استخراج شن و ماسه ، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 7 و 9 به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در روستای کفترک اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که کارگری  در حال انجام عملیات پاک سازی دستگاه سنگ شکن موجود در معدن بوده که ناگهان در زیرآوار مقداری زیادی از خاک و سنگ (به ارتفاع 2 متر) گرفتار می شود.

این مدیر آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به سرعت اطراف محل حادثه را با قراردادن علائم هشداردهنده و کشیدن نوار احتیاط ایمن سازی کردند و پس از قطع کردن برق دستگاه، تیم امدادی عملیات آوار برداری را انجام دادند.

قانع گفت: پس تلاش بی وقفه، نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، توانستند به کارگر 28 ساله، دسترسی پیدا کرده و پیکر وی را از زیر خاک و سنگ بیرون آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس حاضر در محل بلافاصله مرد مصدوم را مورد معاینه قرار دادند که پس از انجام معاینات اولیه و تائید مرگ وی، اعلام کردند که این کارگر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان خود از دست داده است. 

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، بیان داشت: رعایت اصول ایمنی قبل از انجام هر کاری ضروری است و تمامی کارگران باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز