خبرگزاری کار ایران

استقرار 20 واحد فناور در مرکز نوآوری و تجاری سازیِ دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۸۰

مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان از استقرار و فعالیت 20 شرکت، گروهای دانشجویی و استارتاپ و انجمن های خلاق و نوآور در این مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی فرهادیان افزود: 95 درصد واحدهای مستقر در مرکز تجاری سازی ونوآوری از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه کاشان هستند.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشگاه کاشان نقش مهمی در توسعه دانش بنیادی و در نهایت تبدیل علم به ثروت ایفا می کند، ادامه داد: موفقیت این مرکز مستلزم پژوهش های کاربردی و همکاری مراکز دانشگاهی، دولت، صنعت و مراکز تحقیقاتی در جهت شناسایی و خلق محصولات جدیدی است که قابلیت ارائه به بازار را داشته باشد.

مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان با تاکید بر اینکه راهکار ورود به دنیای کسب وکار امروزی فن آوری است و کلید فن آوری، تجاری سازی و ارزش افزوده ناشی از آن است، خاطر نشان کرد: نوآوری و خلق محصول جدید، نیازمند حمایت و سرمایه گذاری ریسک پذیر در مرحله تحقیق و توسعه و ساخت نمونه های اولیه طرح، فرآیند یا خدمت جدید است.

فرهادیان تاکید کرد: مرکزنوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان در زمینه تقویت اقتصاد دانش بنیان و همچنین در راستای ماموریت دانشگاه به عنوان مروج صنعت سبز پا به این عرصه می گذارد و با قبول ریسک های مراحل تحقیق و توسعه طرح های نوآورانه، خود را در میان دانشگاه های فناور محور کشور قرار می دهد.

مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان تشکیل شرکت حامیان نیک اندیش کاشان جهت سرمایه گذاری واحدهای مستقر را از جمله مزیت های این مرکز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در این مرکز پنج گروه استارتاپی دانشجویی، 3 گروه  از انجمن های خلاق و نوآور،9 شرکت و 2 شرکت دانش بنیان مستقر هستند که یک شرکت دانش بنیان و دیگر شرکت ها بعد از اتمام قرارداد به پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی جهت ادامه فعالیت معرفی می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز