خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه عنوان کرد؛

ضرورت تجمیع امکانات همه دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۱۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در زمان بروز بحران و حوادث پیش بینی نشده در اختیار مدیریت بحران قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، منوچهر فخری در جلسه ستاد پیشگیری و عملیات پاسخ به بحران استان که به ریاست تجمیع امکانات همه دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحران ضروری است استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت استان از لحاظ منابع آبی بحرانی است که در این شرایط همه باید به شرکت آبفا استان کمک کنیم مشکلات مردم در این زمینه هر کمتر شود.

وی افزود: در جلسه چند روز پیش مقر شد که تمام چاه‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد و در این زمینه هیچ دستگاه‌های نباید در این رابطه کوتاهی کند.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه در زمان بحران است که توان مدیران مشخص می‌شود، گفت: در زمان عادی مدیریت یک موضوع عادی است، اما در زمان بحران است که میزان توان، پیگیری و جدیت مدیران سنجیده می‌شود.

فخری خاطرنشان کرد: ما در استان تلاش خواهیم کرد که امکانات و اعتبارات مختلف برای رفع مشکلات مربوط به قطعی آب در کرمانشاه به شرکت آب و فاضلاب استان تخصیص پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز