خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد:

اجرای طرح راهداری محوری در ۶ هزار کیلومتر از راه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۸۱

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح راهداری محوری در ۶ هزار کیلومتر از راه‌های این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، احسان شهبازی با اشاره به اقدامات راهداری قزوین گفت: طرح راهداری محوری در ۶ هزار کیلومتر از راه‌های این استان در حال اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در این طرح که از اول ادریبهشت ماه با اولویت راه‌های شریانی آغاز شده ۱۳ فعالیت شامل ساماندهی تابلوها و علائم، ساماندهی حفاظ‌ها، ایمن سازی نقاط پرتصادف، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و تسطیح حریم جاده، شانه سازی، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی طولی و نقطه‌ای، تنقیه و پاکسازی پل‌ها و ابنیه فنی در طول راه‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: ۲۷۰ نیروی راهدار به همراه ۲۰۰دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۲۷ اکیپ راهداری با حضور مستمر در سطح راه‌های استان مشغول انجام خدمات راهداری محوری هستند.

این مسئول ادامه داد: در مدت دوماه اجرای این طرح تاکنون انجام ۱۶هزار و ۷۷۷متر مربع لکه گیری و حذف چاله و خرابی آسفالت، شستشو و رنگ آمیزی هزار و ۸۰۳ مورد ابنیه فنی مانند پل‌ها و دیوارهای حایل، ۲۲۵مورد تنقیه پل‌ها و اصلاح و پاکسازی دستک‌ها و دیوارهای هدایت آب، ۴۷۰هزار و ۹۶۰ متر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها و تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی به طول ۴۳ کیلومتر و روشنایی نقطه‌ای به تعداد ۲۶ عدد از جمله اقدامات انجام شده توسط راهداران استان بوده است.

وی عنوان کرد: تکمیل و احیای خط‌کشی‌ها به طول ۲۹۸ کیلومتر و اصلاح و تخلیه قنوها و تخلیه مصالح از حاشیه راه به تعداد ۱۸۶ مورد و ۲۶۱هزار و ۶۶۳ متر شانه سازی یا تعریض شانه راه از دیگر اقدامات انجام شده در مدت اجرای این طرح است.

شهبازی گفت: اجرای این طرح که با هدف ارتقای ایمنی جاده‌های استان و با استفاده از ظرفیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حال انجام است تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز