خبرگزاری کار ایران

جشن گلریزان در حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواف برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۴۰

جشن گلریزان به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خواف با دعوت از خیرین و نیکوکاران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم فرماندار شهرستان خواف، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب، شهردار و اعضای شورای شهر، جمعی از مدیران، نیکوکاران و خیرین این شهرستان در محل فرمانداری خواف گرد هم آمدند.

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف با تاکید بر ارزش معنوی و اجر و پاداش کمک به افراد نیازمند علی‌الخصوص زندانیان نیازمندی که بدلیل عدم توانایی در پرداخت دیون غیر عمدی در زندان به سر می‎‌برند، اظهار داشت: تعداد ۳۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد خوافی در زندان تربت حیدریه به سر می برند، که علاوه بر خود زندانی، خانواده ی آنان هم در معرض آسیب اجتماعی قرار می گیرند که امر خداپسندانه کمک به زندانیان جرایم غیر عمد مالی و جشن گلریزان همواره در سراسر ایران برگزار می‎شود سبب آزادی تعداد زیادی از زندانیان خواهد شد.

سنجرانی در ادامه از مردم خیرخواه این شهرستان خواست که در این امر خداپسندانه همواره یار و یاور نیازمندان باشند.

در این مراسم بالغ بر ۵۰۴ میلیون تومان توسط خیرین برای حمایت از خانواده های زندانیان و کمک به آزادی زندانیان غیرعمد این شهرستان جمع آوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز