خبرگزاری کار ایران

تنش های در تیم تبریزی بالا گرفت؛

سرمربی ماشین سازی: به کسی ربطی ندارد کجا سرمربی بودم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۲۳

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درخصوص اظهارات مدافع این تیم واکنش نشان داد.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با ایلنا درباره توهین حبیب گردانی به او پس از اینکه این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت، اظهار داشت: او به کل مجموعه ماشین سازی بی احترامی کرده و به کل تیم فحاشی کرده که در اختیار باشگاه گذاشتیم و ما با کسی مشکل نداریم که عقده داشته باشیم. 

او ادامه داد: من با او مشکلی نداشتم، این بازیکن حتی آن 5 سالی که به خاطر دوپینگ محروم بود هم زمین شخصی خودم را در اختیار او گذاشته بودم تا بدنش افت نکند؛ به خاطر یک بد دهنی در اختیار باشگاه گذاشتیم و باشگاه درباره او تصمیم گیری می کند.

اکبرپور درباره اینکه گردانی گفته او در تیم نونهالان استقلال مربیگری کرده، گفت: او در حدی نیست که جواب او را بدهم، من در لیگ یک و دو هم مربیگری کردم و به کسی هم ربطی ندارد که کجا مربیگری کردم او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. این باشگاه مدیر و بزرگ دارد و تصمیم گیرنده دارد که بگویند چه کسی باید در کجا باشد. 

سرمربی ماشین سازی در پایان عنوان کرد: بازیکنی که 5 سال از فوتبال محروم بوده لطف شده و در این تیم حضور دارد   باید قدر  بداند اما اینطور رفتار می‌کند. ما با کسی مشکل شخصی نداریم و در رختکن به مشکل وجود آوردند که در اختیار باشگاه قرار دادیم و چون به تمام مجموعه بی احترامی کرده باشگاه باید درباره او تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز