خبرگزاری کار ایران

دادستان نظامی استان عنوان کرد:

دادسرای نظامی قزوین محلی برای شکایت از عملکرد نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۸۰

دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: مردم استان درصورت شکایت داشتن از نیروهای مسلح می‌توانند به سامانه http://imj.ir/ و یا به دادسرای نظامی مراجعه کرده تا شکایت آن‌ها به طور منصافانه و با بی طرفی رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرشید ابراهیم نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای تشویق سربازان فراری برای بازگشت به خدمت برای آن‌ها ارفاقات قانونی درنظر گرفته شده که شامل معافیت از مجازات و تعلیق تعقیب است.

دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین ادامه داد: در راستای حفظ حقوق عامه در مراکز نظامی با شیوع کرونا شیوه نامه‌هایی تصویب و به یگان‌ها ابلاغ و بر اجرای آن‌ها نظارت شد؛ البته آمار دقیقی از میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در پادگان‌ها و بین نظامیان در دست نداریم.

وی ابراز کرد: مردم استان درصورت شکایت داشتن از نیروهای مسلح می‌توانند به سامانه http://imj.ir/  و یا به دادسرای نظامی مراجعه کرده تا شکایت آن‌ها به طور منصافانه و با بی طرفی رسیدگی شود.

این مقام قضایی استان قزوین عنوان کرد: رسیدگی به جرکم و نظارت از جمله وظایف دادسرای نظامی است  و پرونده‌ها حتی در تعطیلات و خارج از ساعات اداری نیز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

ابراهیم نژاد گفت: در دادسرا جرایم خاص نظامی و انتظامی و همچنین جرایم عمومی درحین خدمت نظامی‌ها بررسی شده  و در این راستا هیچ گونه چشم پوشی صورت نگرفته و قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز