خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از 172 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۳۶

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 172 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان انگوت از جلوگیری از 172 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این میزان 61 مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به 95 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 16 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی درفصل بهار قلع و قمع شده است.

وی افزود: در 3 ماه گذشته 187 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفتن حدود یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای استان را در طرح راهداری محوری یادآور شد و تصریح کرد: در این طرح ۱۵۰ دستگاه ناوگان و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری مشغول فعالیت هستند.

وی پاکسازی شانه و حاشیه راه، شانه سازی، تعریض و اصلاح افتادگی شانه راه، لکه گیری و درزگیری، اصلاح شیب شیروانی ،تسطیح حریم راهها و ترمیم خرابی آسفالت، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها و سیستم های روشنایی راهها را از جمله اقدامات مهم اجرای طرح راهداری محوری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز