خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

پیکر شهید گمنام در شهر شال به خاک سپرده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۸۶

امیر سرتیپ دوم پیری گفت: مراسم خاکسپاری پیکر شهید گمنام در شهر شال برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار داشت: پیکر یک شهید گمنام عصر دوشنبه ( 7 تیرماه) با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور استان در شهر شال به خاک سپرده می شود.

وی ادامه داد: مواردی که امروز برای همه مسئولان و مردم قابل اهمیت است، آن است که آئین‌ها و مراسم‌ها با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از ازدحام مردم و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، تشییع پیکر شهید گمنام در مسیر قزوین به شهر شال بصورت خودرویی می باشد.

پیری گفت: پیکیر شهید گمنام از مسیر شهرهای قزوین، بوئین زهرا، سگزآباد و دانسفهان بصورت خودرویی عبور می کند و سپس در مکانی که در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال پیش بینی شده است، به خاک سپرده می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین تاکید کرد: شهدای گمنام همچون ستاره درخشانی در شهرها می درخشند و انتظار داریم مسئولان شهر شال و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، یادمانی در شأن و منزلت این شهید بزرگوار بسازند.

پیری گفت: شال یکی از مناطق شهیدپرور و انقلابی محسوب می شود که تقدیم صدها شهید، جانباز و ایثارگر جایگاه ویژه ای در انقلاب و دوران دفاع مقدس دارد.  

این مسئول ابراز کرد: تمامی هماهنگی ها در جهت برپایی مراسم باشکوه و در شأن شهید گمنام در شهر شال با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است که امیدواریم شهروندان با رعایت نکات بهداشتی در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: در طی مراسم 2000 ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: مراسم تدفین شهید گمنام راس ساعت 17 روز دوشنبه (7 تیرماه)  از مقابل مسجد جامع شهر شال به سمت دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز