خبرگزاری کار ایران

یزدان پناه خبر داد :

آغاز سنجش سلامت نوآموزان دراستان کرمانشاه /33 هزار نو اموز کلاس اولی راهی مدارس می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه های سنجش سلامت استان از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه در آیین افتتاح پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی، در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی 23 پایگاه ثابت، 13 پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی برای سنجش سلامت نوآموزان استان، اظهار کرد: این پایگاه ها بر اساس نوبت های از قبل اعلام شده از امروز (ششم تیر) کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی را انجام خواهند داد.

یزدان‌پناه با اشاره به ادامه دارا بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس‌ اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا پایان مرداد، ادامه داد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید بیش از 33 هزار نوآموز کلاس اولی راهی مدارس استان شوند که بجز پنج هزار نفری که سال گذشته در ارزیابی های سنجش سلامت شرکت کرده اند و نیازی به مراجعه مجدد ندارند، مابقی کلاس اولی ها باید برای انجام کارهای مرتبط با سنجش سلامت بر اساس نوبت های از قبل اعلام شده به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

یزدان پناه با اشاره به فعالیت بالغ بر 250 نفر در پایگاه‌های سنجش سلامت استان، گفت: تلاش می‌شود تا کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش سلامت انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به انجام کار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی از شهریور ماه، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید کار سنجش سلامت 12 هزار نوآموز پیش دبستانی هم در استان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز