خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس رضوی:

هیچ‌کس اجازه ندارد به لحاظ شرعی پرداخت حقوق کارگر را به تأخیر بیندازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۳۷

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هیچگونه تاخیر و سهل انگاری در پرداخت حقوق کارگران آستان قدس رضوی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از مؤسسه بذر و نهال رضوی با حضور در جمع کارگران زمین‌های کشاورزی، وضعیت کاری آن‌ها را مورد رسیدگی قرارداد و نسبت به مشکلات کاری آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به گلایه یکی از کارگران در تأخیر پرداخت حقوق افزود: بنیاد بهره‌وری موقوفات بایستی به‌سرعت علت تأخیر در پرداخت حقوق را بررسی و در یک هفته این تأخیر غیرقابل توجیه را جبران کند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسئولان مربوطه ادامه داد: هیچ‌کس اجازه ندارد به لحاظ شرعی پرداخت حقوق کارگر را به تأخیر بیندازد و شرکت‌های طرف قرارداد باید دائماً از سوی آستان قدس مورد ارزیابی قرار بگیرند تا کارگران با تأخیر در دریافت حقوق خود روبه‌رو نشوند.

مروی بیان کرد: تأخیر در پرداخت حقوق کارگران با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، فشار زندگی را بر روی این قشر بیشتر می‌کند و سبب ایجاد مشکلات برای زندگی آنها می‌شود، زیرا افراد بر روی حقوق دریافتی خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و این تأخیر‌ها مشکلات عمده‌ای را در زندگی آنان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه قائم مقام آستان قدس مکلف به برخورد قاطع با مدیرانی است که با سهل‌انگاری و عدم پیگیری، موجب تأخیر در پرداخت حقوق کارگران می‌شوند، تصریح کرد: آیا مدیران خود حاضر هستند حتی چند روز حقوقشان به تأخیر بیافتد؟ اگر حواسمان به قشر کارگر نباشد نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که خدمات خوبی از سوی آن‌ها ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز