خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از دو میلیون دوز واکسن آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قزوین به کار گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۷۱

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیون و 400 هزار دوز واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به طیور واقع در مزارع صنعتی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی یزدی با اشاره به واکسیناسیون طیور گفت: واکسیناسیون طیور علیه آنفولانزای فوق حاد پرندگان از تا بستان 97 بعنوان اولسن استان در کشور در قزوین آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور قزوین ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیون و 400 هزار دوز واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به طیور  واقع در مزارع صنعتی تزریق شده و علاوه بر مزارع صنعتی این اقدام در مزارع پرورش بوقلمون نیز در حال انجام است.

وی ابراز کرد: باتوجه به اینکه استان قزوین از نظر دارا بودن مزارع مرغ نادر و تخمکذار در سطح بالایی قرار دارد؛ واکسیناسیون و ایمنی طیور استان در حفظ جمعیت و صنعت طیور کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

یزدی گفت: واکسیناسیون طیور و اقدامات انجام شده در  استان پیشگری کامل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان را در طیور صنعتی استان و تولید مستمر تخم مرغ و مرغ با راندمان بالای را به همراه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز