خبرگزاری کار ایران

بازگشایی سالن‌های مطالعه کتابخانه های عمومی دراستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۶۸

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : ازباز گشایی سالن‌های مطالعه در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: با انتقال گروه کتابخانه‌های عمومی از  ۳ به  ۲ فعالیت سالن‌های مطالعه در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه فعالیت کتابخانه‌ها طبق بخشنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است گفت: ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی  درنوبت اول ۷:۳۰ تا ۱۴ و در روز‌های پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۳:۳۰ و ساعت کاری نوبت دوم: ۱۳ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود.

وی با بیان اینکه کتابداران در وضعیت آبی ۱۰۰ درصد، نارنجی ۵۰ درصد و زرد ۷۰ درصد در کتابخانه هاحضور خواهند داشت گفت: برنامه و جلسات حضوری در همه رنگ‌های نارنجی و زرد و آبی مجاز است و سقف شرکت کنندگان مطابق بخشنامه متفاوت خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: مخزن و بخش‌های کتابخانه و سالن‌های مطالعه به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد و دورکاری برای مشمولین در وضعیت زرد و نارنجی مطابق بخشنامه داخلی نهاد انجام می‌شود.

خونسار اظهار داشت: در صورت وضعیت قرمز ادارات شهرستان با ۳۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص کتابخانه نابینایان هم گفت: حضور کتابداران نابینا و کم بینا در وضعیت نارنجی سه روز در هفته، در وضعیت زرد چهار روز در هفته و در وضعیت آبی صددرصد خواهد بود.

حسنی خونسار در ادامه افزود: اکنون سالن‌های مطالعه ۱۰۸ باب کتابخانه عمومی استان پذیرای اعضای کتابخوان  است.

خونسار خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به کتابخانه‌ها باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع غیر ضروری در بخش‌های مختلف کتابخانه خودداری کنند.

وی افزود:همچنان اولویت کتابداران کتابخانه‌های عمومی بر فعالیت‌های فضای مجازی است و ترویج و رشد فرهنگ مطالعه از طریق ارتباط فضای مجازی با مخاطبان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز